15 december

Jag vaknade onödigt tidigt idag. Jag tror inte att klockan var mycket mer än 6 på morgonen. Det är inte likt mig att vakna frivilligt så tidigt så vidare det inte är något speciellt jag ska göra för då kan jag trotsa vilken trötthet som helst, men idag blev det tydligen så även utan anledning fast om jag säger att jag inte är ett enda dugg trött nu så finns det ingen sanning alls inblandad i det för jag är helt jävla off just nu. Pallar ingenting, det är väldigt konstigt endå att man kan känna sig så trött-trött. Inte måste-sova-trött utan vanligt trött.

Jag har sånna konstiga funderingar men det finns säkert simpla svar på allt jag undrar över men eftersom jag är så komplicerad behåller jag mina tankar i huvudet och så funderar jag över alla de sakerna lite när som helst egentligen för att söka egna svar.

Tänker inte börja med att skriva "jag" i denna meningen också för det blir så enformigt och det känns egocentrerat och det vill jag inte direkt påstå att jag är. Men fan, där kom ordet igen.

Jag är själv här. Det regnar och blåser och det är så himla grått ute, men det finns inte ett endaste litet spår av snö nånstans och det tycker jag är jättetrist för såhär års ska det vara snö. Det blir säkert ingen snö på julafton heller för det tycks inte slå om till minusgrader heller :( 

sådär tråkigt var det redan tidigt på förmiddagen. Känns inte något vidare hoppfullt om snö



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0