20 december, dags att flytta *_*

Nu är jag lite glad eftersom mitt jullov börjar redan nu idag fast officiellt så är det meningen att jag slutar den 22 december, det vill säga på torsdag. Det blir som det blir eftersom imorgon finns ingen lärare tillgänglig, och sen så är det avslutning i övermorgon men den pallar inte jag gå på, det är högst en halvtimme långt så det är inte direkt nödvänligt att sticka dit alltså det innebär ju också att det blir mer tid över till flytten och operation julstök :D

inhandel av julklappar & lite annat juligt sker just på torsdag så vi hinner fixa i ordning det mesta i lägenheten om vi bara är flexibla och spontana även om det kanske råkar bli lite stressigt men äsch, jag tycker inte att det är så viktigt endå man behöver inte göra nått stort av det för ärligt talat så tycker inte jag det känns som jul, snön fattas. Det är där som julkänslan finns enligt mig, så illa xD det är ju fasen bara fyra dagar kvar nu. Men jag ska inte oroa mig för jag vet att det blir bra i alla fall. 


Och skoldagen var helt ok idag. Hände inte så mycket. Men ett stort minus på det hela är att jag har en fet hög med läxor över lovet. Hur ska jag hinna? det är typ helt omöjligt för mig att få tid över till att sitta och plugga mitt i allt detta. Jag har samhällskunskap, tyska, engelska & diverse annat som jag helst av allt skulle vilja slänga i papperskorgen och glömma bort för resten av denna tid i alla fall. Eller ne. För alltid går lika så bra för mig. 

Och ja, jag låter grymt negativ men det är jag inte, bara trött och hjärnan är lite överarbetat efter idag. Tur i alla fall att det var en så lugn dag för det är väl bekommet för närsomhelst är det dags att börja fixa en massa med lägenheten. Lyfta in lådor och möblera rum osv. 

TH cd <3 / I brist på annat


Samhällskunskapsläxa ^

Vet inte när jag hinner blogga igen men så fort tillfälle finns så återkommer jag med en uppdatering om hur saker och ting ter sig :) 



 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0