8 december, närmar sig jul!

Jaha ja. Bloggdags? yes. Alltså jag är helt tom i huvudet just nu. Jag har massor att tänka på och blogglusten är just nu nere på 0,1% skulle jag väl tro men det vänder väl snart igen. Det är bara just nu när det är mycket i min värld. Jag tycker inte om när saker och ting förändras men just nu är det bara förändringar på gång och inte så mycket som är bekant för mig sen tidigare. Jag ska snart flytta och det är klart att det blir spännande men det är blandade känslor inför det hela i alla fall med tanke på att jag inte direkt varit där så mycket innan. I staden jag ska bo alltså, och det tar tid för mig innan jag lär mig hitta och det blir så nära inpå jul så jag vet inte hur mycket vi hinner fixa i tid. Dom försöker övertala mig att det fixar sig men jag är inte helt säker på det men det får jag väl se då, för nu kan jag ju inte uttala mig om saken eftersom jag inte ens vet.

20 december flyttar vi. Bara ett par dagar innan jul och det är så mycket som ska göras i ordning. Det blir en rättså tom jul med andra ord. Men äsch det är jul en gång om året och det blir ingen större förlust. Tycker fortfarande att mellandagsrean är det viktiga. Då får man ju dessutom precis vad man vill ha också, jag är inte så förtjust i julklappar då man inte får vad man vill ha. Det kanske låter hur egoistiskt som helst. Men känslan då det blir riktigt fel, då känns det lite dumt på nåt viss. Hur visar man uppskattning för något man vet att man absolut inte har någon använding för överhuvudtaget? vettefan. Men det blir säkert bra på nått vis. Det brukar bli det för det mesta :)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0