tio-dagars lista (dag 2)

Dag 2 -En/flera filmer som jag kan se hur många gånger som helst



Det är överlägset dessa. Grisen i Säcken, Stinsen Brinner som dessutom finns inspelat som film. Och den på bilden är en teaterversion som spelades innan det blev film. och Lyckad Nedfrysning av Herr Moro. Jag kollar inte på dom konstant, men när jag väl gör det så tröttnar jag aldrig. Dessa är ju några av mina absoluta favoriter sen jag var kanske 8 år? älskar GAS! deras underbara humor är helt jävla genialisk och jag sitter alltid och ler som en idiot när jag kollar för att deras filmer/tv-serier/revyer/musikaler förmedlar glädje på ett sånt sätt som jag aldrig tidigare lyckats hitta hos någon-några som sysslar med denna typen av underhållning. Finns ingen annan som Galenskaparna & After Shave så är det bara. Dessa tre föreställningar innehåller just vad som är min typ av humor. Dessutom förjävla bra musik, hahahahaha :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0