16 december

Jag såg Paranormal Activity 2 med Martin igår kväll, och jag säger bara en sak. Fy satan! Den var riktigt jävla otäck. Jag har sett första filmen också, men det var inte lika ruggig som den här var.
Riktigt välgjord från början till slut, jag var en riktig skräckfilmsnörd förr och har sett det mesta som "rekommenderas" alltså, jag har googlat efter bra filmer som är värda att se osv. Men denna kan jag garantera att det är den läskigaste jag sett. Att se Paranormal Activity mitt i natten i ett mörkt hus, på 48"tums platt-tv i HD. Då jävlar blir man rädd xD

Men ja, utom det så kollade vi lite halvt om halvt på nåt avsnitt av American Dad också. Men jag fattar inte riktigt serien, för det är väl inte direkt nåt som jag brukar se på. Tecknad sitcom serie? :D

 
Och Martin hade jättegod läsk hemma. "Schweppes coco" Läsk med smak av kokosnöt alltså,
Jag brukar inte alls tycka om kolsyrade drycker eftersom jag officiellt nästan slutat med det. Med undantag för denna men det svär jag på heder och samvete att det var sista kolsyrade drickan för det här året. Fast, blir man bjuden av nån så har jag svårt att tacka nej, men det är väl inte hela världen hoppas jag.
Förresten så hjälpte han mig att uppdatera min mobil till, Ja vad tusan var det för nånting egentligen, typ Android 3.0? eller nåt? De exakta siffrorna har jag redan glömt bort men jag blev rätt så nöjd med det mesta i alla fall, Det som ändrades markant var ju då android market, som fick en ny design osv och sen så var det även knapplåset på mobilen, widget funktionen och en del annat men jag har inte hunnit spana in mobilen så noga sen igår för klockan var ju liksom långt över midnatt och då är jag inte längre så spontan som på dagen och jag orkade helt enkelt inte sitta och knappa på mobilen så dags.

Och nu är det fyra dagar kvar tills jag ska flytta. Det blir spännande och jag kan inte skriva exakt när jag kommer att blogga igen, det får vi ju se då helt enkelt när tiden räcker till. :D
Peace out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0