tråkar ihjäl mig.

Jag har sjukligt tråkigt just nu, vet inte vad jag ska göra ._.

Imorgon ska jag dock försöka hinna med att vara med Gabbi. Det är ju ett ständigt farande land och rike runt nu pga av flytt och jag vill bara ta det lungt men det hinner vi inte. Slår vad om att hela familjen slutar upp på nervhem till slut xD

Fast nej, det får vi ju inte hoppas men jag önskar bara att saker och ting faller på plats snart för lovet blev inte alls som jag tänkt mig. Visst, det var kul med lite shopping igår men det blir nog det enda som jag hinner få gjort utom att fixa i lägenheten dag ut och dag in, det är jättemycket som måste köpas också men det finns väl varken pengar eller tid till det just nu och det är helt värdelöst. Mitt rum är i princip tomt fortfarande, fram tills att det är dags för möbelinköp. Det får bli snart, och dessutom så har vi inte ens någon kod till internet som man tydligen måste ha, för vi har sånna internetkablar i sovrummen som sitter fast i väggen, och det innebär alltså att det inte är trådlöst som jag hade hoppats på det är ju mycket enklare att flytta datorn och vara med flexibel annars sitter man ju bara inne i sitt rum och mossar.

Här är jättetrist faktist. Bläbläblääää... Vill att nått kul händer, nånting som gör dagen lite mer rolig. Ikväll är det Jonssons onsdag på tv i alla fall och det måste jag se, faktum är att jag missade de två första avsnitten så jag kollade på svtplay istället.
Men jag kan ju inte göra ingenting hela dagen fram tills dess, så nått måste jag hitta på.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0