I morgon får jag en hund!!!

Japp, idag har vi varit och kollat på en helt underbar liten valp!
en blandras. Kan berätta i morgon vilka. Hon är åtta veckor gammal och PYTTELITEN! så jävla fin, hon ska heta Bonnie! :)
Hon är svart och brun, och jag är jätte glad för jag har längtat så länge efter en egen liten vovve. 
Denna hunden är den ultimata sällskapshunden, kommer antagligen lägga ut massor med bilder i morgon.


 Har köpt lite leksaker till henne, och hon får Annies gamla hundsäng att sova i. Lite stor kanske, fast det gör ingenting. Ska bädda med lite kuddar och filtar där senare.. :D

här är en av de söta leksakerna, detta är en som piper. En grej blir jag inte klok på bara, den är typ smutsig fast den var inplastad :S så jag måste tvätta den.

.

Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

lyckost! jag vill också ha en D:

2011-02-13 @ 14:31:39
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0