Jag vill också vara vacker

Och hur ska jag börja det här inlägget då? tja, det vet jag inte riktigt. Jag tänker, och sen så skriver jag vad det är jag kommer fram till helt enkelt.
Jag har haft jätte ont i huvudet det idag, dock inte nu längre fast jag tror det beror lite på att jag har sovit så himla dåligt två nätter i sträck nu, först pågrund av det hemska ovädret som vi hade här, typ storm! det blåste otroligt mycket. Och nu inatt för att jag tänkte så mycket, jag borde försöka att tänka mindre och bara låta allting vara, men jag är en sådan otrolig drömmare! och på senaste tiden har jag blivit mycket mer drömsk än jag var innan. I natt hoppas jag i alla fall att jag kan sova bättre, jag kan verkligen inte koncentrera mig på någonting annars, och det är ju inte bra att sova för lite heller. Jag stannade hemma från skolan idag, kändes verkligen inte bra alls pågrund av huvudvärken, jätte svårt att beskriva hur det känns ibland, typ som en väldigt konstig spänningshuvudvärk och jag har testat både Treo och Alvedon och någonting annat, tycker nästan att det blir värre!

Skitsamma, förutom det så har jag mest ägnat dagen åt att ta det lungt, blev väldigt kreativ innan och kom på en dikt som bara dök upp i huvudet på mig, och jag skrev ner den.


"What is right and what is wrong, the moonlight shine for you and for me
Is this the place I'm supposed to be.
The distance between us, so far away.
Ready to go but I don't know how
Forgive and forgotten give it a chance
Remember who we are and what we are
When the light is off and nobody's there
I always wonder, who really care?
What are we allowed to share?"


.
Idiotisk webbkamerabild.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0