Har färgat om håret :)

Jepp då har jag ny färg i håret igen, blev nöjd med resultatet bortsätt från att jag fick självlockande och lite lagom stökigt hår.. fast kan man ens uttrycka sig så? hahaha jag är så otroligt intelligent men skitsamma - jag sa det oavsätt om det går eller inte!
ignorera bilden här nedanför också och ja, som ni ser är mitt hår lite lagom failat just nu. Idiotiskt, får fixa det senare o:


.


Jag använder för det mesta Schwarzkopf Country Colors, den röda nyansen för det är min personliga favorit :D







Kommentarer
Postat av: kathy

vilket nummer är det, för att jag sitter här med röd färg nummer 58 ::D:D:D:D

2011-09-08 @ 22:51:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0