Idag var det såhär ;*



Har uppdaterat rätt så dåligt nu i några dagar, det har inte hänt någonting speciellt och vissa dagar känns det inte speciellt lönt att blogga då det är helt dött, palla vardagssnack hela tiden liksom x3

Jag kom hem från skolan alldeles precis typ, skönt att vara hemma igen för det var verkligen superdrygt idag
Hade massor med svenska arbete, snart dags för prov igen I guess.. Hoppas att det går lite bättre denna gången för sist så gick det rent ut sagt förjävligt, och jag vill faktist klara mig i skolan så gott det går, man har nästan inget val ändå.

Messade med Gabbi lite grann i skolan också hehe det var ganska så kul :3

Men skitsamma nu är jag hemma igen och ska kolla lite på tv och fortsätta läsa Anne Franks dagbok efter det som jag lånat på biblioteket, I am a nerd.





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0