Jag har tråkigt.

Min drömkille [Test]

Vad faller du mest för hos en kille?
Längd [ ]
Muskler [ ]
Solbränna [ ]
Musikintresse [ ]
leende [x]

Vad vill du helst att din kille ska vara?
Romantisk [ ]
Pålitlig [ ]
Sexig [ ]
Rolig [x]

Vad föredrar du?
Bad-boys [ ]
Good-guys [x]
Östermalm-brats [ ]
Töntar [ ]
Emopojkar [ ]
Fjortisboys [ ]

Hur ska killen reagera om du blir slagen på en fest?
Trösta mig [ ]
Slå tillbaka på den som gjorde så mot dig [ ]
Han ska prata med den som slog mig [x]

Hur ska killen reagera om du säger att du ska till en killkompis?
Förhöra dig [ ]
Förbjuda dig [ ]
Slå dig [ ]
Pussa dig på kinden och säga självklart [ ]
Inte bry sig [x]
Bli svartsjuk [ ]
Bli sur på killen [ ]
Följa med [ ]

Hur ska killen reagera om du gör slut?
Respektera [x]
Göra allt för att få dig tillbaka [ ]
Ber dig att dra åt helvete [ ]
Gråta som ett litet barn och bönfalla dig [ ]
Slå dig [ ]
Gråta [ ]

Vad ska killen gilla med dig mest?
Din rumpa [ ]
Dina bröst [ ]
Din klädstil [  ]
Din kroppsbehåring [ ] HAHA WTF? x''D
Din doft [ ]
Din personlighet [x]
Ditt utseende [ ]

Vad ska du gilla mest med killen?
Hans rumpa [ ]
Hans bröstmuskler [ ]
Hans klädstil [ ]
Hans doft [ ]
Hans mage [ ]
Hans personlighet [x]
Hans utseende [ ]


Kommentarer
Postat av: izzy

Din blogg är skit fin!

och jag blev glad av det du skrev i min blogg :')

behövs fler som du!

2011-02-10 @ 11:45:38
URL: http://brokendreams.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0