Piercingar

Jag har bestämt mig för hur mina kommande piercingar ska se ut :)
jag ska ha en under näsan, och en under min mun alltså på hakan, det blir mina sista piercingar delvis för att jag är asrädd för att pierca mig och det gör ont, och jag tycker att det räcker så, vissa dagar får jag nästan ångest över de två som jag redan har.
Kanske blir någon tatuering om några år också, men vet inte vad det skulle vara då. Vill ha någonting med budskap så att jag vet att jag inte kommer ångra mig!
Visst, fint med mönster och sånt men kanske man ändras sin åsikt senare liksom.

Idag har jag mest haft tråkigt, kollat igenom engelskläxan och sånt. Söndagar är för det mesta tråkiga, tanken på att det är skola dagen efter känns inte speciellt lockande. Usch..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0