Sådär ja!

And here we go again! Bloggen är omgjord, vad tycks? nu har jag lovat mig själv att slänga in minst ett inlägg varje dag så att jag slipper ursäkta mig själv för dålig uppdatering o:

Dagarna här går rätt snabbt, skolan börjar snart igen. Usch bara tanken gör mig illamående för skolan och jag är inte vänner! xD
Men jag måste inse att jag inte kan fly ifrån det.
Idag är det 138 dagar till min 15 års dag
33 dagar till Spamalot (För andra gången!! Det var så kul så det är värt att se den två gånger)
Och det jag hoppas på är att jag kan göra en nedräkning till nästa Tysklandsresa. Saknar det, och mina underbara nördar som bor där.


Nu ska jag kolla på En Shopaholics Bekännelser :)

Tschüss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0