something new'

Sådär -  det är bloggdags igen :)

Jag tänkte skriva igår fast jag hann inte med det, för jag hade fullt upp faktist
det är jätte skönt att ha mycket att göra ibland, så att man kan bli lite stolt efteråt.
Var på Nova Lund och köpte hem lite nya kläder för jag tyckte att det var dags för det.

Köpte nya jeans eller "treggins" som de hette, eller hur stavas det egentligen? i alla fall jag köpte en svart halv-långarmad tröja också som var riktigt snygg faktist. Jag kände att det var dags att köpa hem något såkallat basklädesplagg, jag har ju nästan enbart 99kronors t-shirtar ifrån Gina Tricot och det är lite uttjatat nu enligt mig.
Har minst 5 stycken olika.

Köpte två stycken Depend nagellack ifrån Lindex också, min favorit
orange/rosa, och svart. Mitt svarta var slut så därför köpte jag ett nytt..
Och, eyeliner och mascara.. Och.. vad mer egentligen?
Jo, ett par söta örhänge från Gina Tricot. Och lite sånt 8'D
Hittade även ett par skor på Skopunkten :) svarta, med silverkedjor, de är supersnygga och de kostade 499 :- från början, och var nedsatta till 99, så jag tvekade inte en sekund till att köpa just dem. 


.

Min berömda klädhög med nyinköpta prylar :) kreativt va?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0