1 juli

Bara lite småsaker kvar på min bloggdesign som måste fixas till, men efter det ska jag låta det se ut som det gör jag vill inte ge mig in på en massa komplicerad bloggdesign som jag inte förstår, det är så många koder, jag kan ändra färgerna ifall jag går in på en sån där "hexkod" hemsida, kan ändra textstilarna, storlek på text och lite så.. Men inte mycket annat. Krävs ju lite kunskap till det, men jag har annat att tänka på så, detta får duga nu helt enkelt och jag klagar inte.

Resten av sommaren blir väldigt händelserik pga några roliga grejer, flytt och däremellan så blir det lite små resor med events som blir jätte roliga, och jag talar om senare vad det blir för någonting :D



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0