12 juli

Vad ska jag börja med? Det är väl bäst att börja början, och jag vet att det lät väldigt smart. Jag vaknade jätte tidigt idag, jag tror inte ens att klockan var 7 så det var väl vid klockan 6 någon gång, vilket innebär att det var extremt, för att vara mig..  så jag är trött av förklarliga skäl, det var Trixie som väckte mig för att hon ville gå ut på promenad. Så jag fick ju tvinga mig upp, det är nog nackdelen med att ha ansvaret för en hund... Man måste gå ut i tid och otid, även om man inte orkar så man kan inte vara lat om man vill skaffa hund alltså
 

Vi gick ut lite, och det var jävligt kallt. Eller kanske inte kallt som i kallt, på vintern luften var väldigt mild, men det är samtidigt skönt att vara ute så tidigt för att det är så tyst, det kommer förbi väldigt mycket bilar där jag bor annars, men på morgonen är det rätt okej att vara ute.

Om någon timme eller ska jag följa med lilla mamma ut på lite ärende, handla lite och sång, förbereda lite grejer. Städa och sånt också när vi är hemma igen, sen ska hon till sitt jobb över natten så jag har hela kvällen ensam och då ska jag kolla på film och sånt.

Jag längtar så himla efter nästa vecka. Och tionde augusti... Så kul det ska bli *____*

och jag kan inte säga vad det är ännu pga av privata anledningar här i mina omgivningar så att säga men snaaaaart så ska jag säga det på bloggen :3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0