13 juli

Jag var ju ensam hemma hela natten som jag berättade igår att jag skulle vara. Det gick ju bra, eller jag vet inte någonting som skulle kunna göra att det inte skulle gått bra. O.O Isåfall hade det väl varit att huset brann upp, eller någonting i den stilen men nu har inte det hänt så jag är fortfarande glad

Jag kollade på Dum och Dummare eller vad den nu hette. Jag bryr mig inte särskillt mycket, den var på tv6 igår då i alla fall, den är rätt så rolig men det är inte riktigt min typ av humor så jag fattade inte allt. Jag är lite trög x3

Somnade väldigt sent och vaknade typ alldeles precis, och sen så vet jag inte direkt vad som händer idag.
Får väl se sen. Jag vet att jag måste färga om mitt hår. Jag har blond utväxt! xD
Så det innebär ett besök i affären <:



Kommentarer
Postat av: Ämmii

Hej!

Ville bara säga att du har en bra blogg och jag tycker om dina inlägg, jag kommer absolut att besöka din bloggigen!



Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2011-07-13 @ 18:17:24
URL: http://www.ammis.se
Postat av: Astri

Jag måste bara rätta dig lite angående ditt inlägg i Mikaelas blogg...

Även om symptom på autism och liknande syns tidigt så betyder inte det att man får diagnosen då.

Det finns de personer som utreds i nästan vuxen ålder.. antagligen är Mikaela en av dem.

och högfungerande autism är nog inte så ovanligt.

2011-07-14 @ 19:05:54
URL: http://kompulsiv.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0