17 juli

Jag insåg precis vilken jävla bildbrist jag har i min blogg!
Det är nog mest pga tre saker

*Jag är jävligt lat när det kommer till att bli spontan på att fotografera
*Jag blir aldrig nöjd med mina bilder
*Jag orkar inte

Så, det var de tre anledningarna... Men bilder kommer ju inom några dagar eftersom jag ska iväg och då lär jag hitta lite skojigare motiv xD

Det var väl det för annars så händer inget. Jag sov till klockan 13.16, jag var förvånad.. Men Trixie väckte mig inte ens, så hon var väl också trött.

Kan det bli i morgon nu? idag är färdigt.

Nu ska jag packa färdigt väskan <;



Kommentarer
Postat av: ida

Hej!



I min blogg så kan du läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-19 @ 12:31:14
URL: http://idas.myshowroom.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0