Information om de kommande dagarna och pyttelite reklam ;3

Jahapp, då var det bara två dagar kvar. Jag längtar som bara den. Jag skiter faktist i vilket nu, jag ska säga vad det är jag ska göra. Jag ska till Stockholm. Das huvudstad in Sweden... Jag har aldrig i hela mitt liv varit där tidigare så det är första gången jag är där. Ska stanna i tre dagar på så'n där random resa. Och det blir ett stopp på Skansen och det blir awesome för After Shave & Anders Eriksson ska ju vara där *_*
Och..Och... Ehhm, ja. Random kan man väl kalla mig? Jag kan ju säga det att jag inte är som någon annan jämnårig som jag känner jag har liksom hoppat över alla dessa tonårs-år och blivit äldre. Jag hade som mest tonårstrots när jag var 11 år och efter det så försvann det.

Intressant, isn't it?

OCH jag ska till Stockholm ännu en gång lite senare igen, för att gå på teater. ÄR JAG TOKIG I HUVUDET ELLER!?
Jag tror det. Men ja, jag ska dit då igen. Pågrund av sommarteatern ute på Fjäderholmarna som i övrigt ligger ute i skärgården. Båtresa ingick, tur & retur, så jag ska dit. Helt sjukt roligt, det blir i Augusti men det går fort så ifall jag räknade rätt är det bara tre veckor tills dess.
Underbaraste Kim Sulocki har en roll där.  Föreställningen heter Hotelliggaren, hihi. Massa med skojiga skådespelare med där. :D




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0