22 juni

På fredag ska jag till Helsingborg, eller rättare sagt Fredriksdalsteatern för att se årets teateruppsättning, "Viva La Greta" Det ska bli väldigt roligt. Att åka dit, till Fredriksdal är en tradition som vi har haft sedan jag var åtta år gammal. Så jag har sett alla uppsättningar sedan dess, älskar det.. Friluftsteater är verkligen speciellt.

.



I övrigt så finns det väl inte så mycket annat att säga, jag har inte tid att sitta inne och blogga om mitt liv varenda dag just nu för jag har mycket att göra. När jag har flyttat, så får jag mera tid över för att kunna hålla bloggen i ordning men nu är allt så himla stökigt! Har en hund att uppfostra, måste städa, måste måste måste... Typ så är det. Jag har massa grejer pågång och då har jag ju inte tid helt enkelt. Och inte viljan heller faktist, jag skriver igen så fort jag har fått orket och intresset tillbaka


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0