25 juni

Hihi webbkamera = Emma glad.

Eller jag vet inte, jag bryr mig inte... Och som man ser ser jag väl inte särskillt road ut heller. Fan vad det lät dumt förresten, "ser ser" ...

trött ekorre!
dåligt jävla ljus, körde svartvitt och då blev det rätt mycket sämre också

Men gårdagen på Fredriksdalsteatern var väldigt lyckad och jag tyckte att teatern var toppenrolig :)
väldigt bra handling, roliga karaktärer och väldigt bra dans och sånt så det var helt klart värt varenda öre.
Jag kom hem rätt sent, vid tio ganska exakt typ. Men ändå så gick det hyffsat snabbt, tar cirka en timme att köra till Helsingborg så..
Efteråt så träffade jag Ola (Forssmed alltså) Han var väldigt trevlig tycker jag, snackade en liten stund om teatern och så. Hälsade på en annan kille som också var med på teatern, han presenterade sig som Alex, hans hund var bedårande söt x3 En liten Mittelspitz, en av mina favoritraser ju :3
så jag är väldigt nöjd måste jag säga

Jag har precis käkat lite mat, ska ut med vovven snart.
Sen blir det väl att städa rummet lite grann för det ser ännu en gång ut som ett bombnedslag här




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0