5 juni

idag har jag varit i Hörby. På ica.. för att handla.. Intressant, visst?
nej men seriöst just nu har jag idétorka på vad jag ska blogga om -.-"
händer ju verkligen ingenting. Snart sommarlov, ledig nu med. Men skitsamma, jag bryr mig inte ens själv. Jag tror inte att det blir så jätte mycket bloggande för min del på ett tag nu, hur länge vet jag inte men jag har helt enkelt inget intressant att skriva om

jag blir bara mer musikaltokig för var dag som går men ifall någon bryr sig vet jag inte xD

Jag är inte särskillt smart eller så men jag måste säga att jag är fruktansvärt allmänbildad när det gäller svensk historia inom film/musikal/teater osv, det gör mig lite stolt faktist x)

jag är uppväxt med det helt enkelt så jag har en stabil grund i det hela & det är roligt tycker jag själv.

ehm..ehm.. Jaoo, det var väl vad jag hade att säga idag?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0