23 mars 2011

Egentligen hade jag ju tänkt att posta lite bilder igår men jag hade problem med blogg.se hela dagen o:
Jag vet inte alls varför gick inte att logga in bara. Fast idag var det inget fel alls, jag postar ett inlägg nu istället.

Det är nästan varmt ute idag, värsta vårvädret. Köpte ett nagellack idag (wow vilket fynd!) hehe, kanske ingenting unikt. Ett sånt där Isadora nagellack, så jag har målat naglarna i det här "Grafiti nails" eller vad det heter. Jag tycker det är sjukt coolt, det blir så snyggt! en rosa nyans åt det mer beiga eller bruna hållet, och med grönt lack över så blir det värsta häftigt. Jag älskar det! :) 

Trixie var med ute och åkte bil idag också, hon var så duktig, hon satt själv i baksätet. Lite rädd var hon i början men hon lugnade sig jätte fort sen så fick hon sitta kvar några minuter själv också det gick förvånansvärt bra, blir så stolt.. Haha.. 

Och sen såå.. Blir det att åka till Hörby en stund senare, längtar till fredag också så oerhört mycket. 

.
I look scary. Kanske beror det på det episka redigeringen? we like picnik, doesn't we? :D 

Kommentarer
Postat av: Keso ^^

Söt blogg du har!

Och vi verkar ha en grej gemansamt... Tokio Hotel :D! ^^

2011-03-23 @ 18:22:57
URL: http://kakornas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg blogg du har! =D

2011-03-23 @ 20:19:59
URL: http://emellay.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0