4 mars 2011, fredag.

Sitter på mitt rum just nu, har inget att göra direkt. Trixie ligger på golvet med sin leksaksapa, hon fick den för ett par dagar sedan och det blev absolut hennes bästa vän, haha! Hon är så himla söt när hon får grejer som hon tycker om, gäller både godis och leksaker för direkt när man ger det till henne så springer hon iväg, det är jätte gulligt.. Har jag förresten inte skrivit det innan? Tyckte jag kände igen det..? Eller nä, jag kanske sa det till någon eller skrev det någon annanstans, minns inte.
Men struntsamma, för min del så händer här inte så jätte mycket idag. Har studiedag på måndag och det är jag väldigt glad över, vem vill inte ha en extra helgdag liksom? :) 

och appropå måndag, då ska Trixie till veterinären, hon ska chippas, vaccineras och få sina klor klippta, de har växt väldigt mycket sedan hon kom hit.


Och nu har jag typ ingenting annat att skriva om. Men kan tillägga att jag längtar jätte mycket till den 10 april!!!



.

Lilltjejen med sin älskade apa :)


Kommentarer
Postat av: Why E

Ja det känns som att alla som tycker om det älskar det. =) Haft en bra fredag? Kram

2011-03-04 @ 22:28:31
URL: http://whye.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0