Detta händer nu.

Jag tänkte bara tala om att jag inte är död, har bara inget speciellt att blogga om, nästa månad händer det väldigt mycket mer än vad det gör just nu och det ser jag framemot, jävligt kul ska det bli. Kan ju säga att jag har ett väldigt fullbokat schema när det kommer till såkallade events ;)
Det enda som fattas nu är typ att TH släpper ett nytt album och turnerar i Europa igen, eller något liknande o;
då är min lilla lista komplett. 

Skolan går ganska så bra just nu också, eller så bra som det skulle kunna gå för min del åtminstone. 
Trixie var hos veterinären för ett par dagar sedan, det gick jätte bra :)
hon ska få rabiesvaccin också om ett par veckor, för att hon ska kunna följa med utomlands. 

Utöver allt detta så vet jag inte vad jag ska skriva mera, eller egentligen så vet jag fast jag håller det hemligt ett tag till istället ;* 

  

Kommentarer
Postat av: Peo

Hejhej !

Vill du bli länkad av www.peeo.blogg.se?

Ge förslag på Dagens låtar, spel utan regler :)

2011-03-14 @ 16:35:20
URL: http://peeo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0