I'm alive!

Får slänga in ett litet inlägg i bloggen känner jag, det kändes rätt tomt plus att mitt inlägg innan detta var så pass sorgligt så.. det såg för tomt ut helt enkelt.

Det regnar och stormar halvt om halvt här ute plus att det drar ifrån mitt fönster också, det är så jävla kallt pågrund av det. Blä!

Min lille Trixie ligger och sover på golvet under mitt sängbord (hon lägger sig gärna under bord) jag tror kanske att det beror på att det blir som ett litet hus? hundar gillar ju när det blir lite så.

Jag har ångest för världens mest dumma och idiotiska sak, jag tror att detta kanske kommer bli det dummaste hittils i mitt liv, jag vet inte.
Det får jag se då helt enkelt.
Tänkte ladda upp lite nya bilder här men ohno, datorn är helt idiotisk idag.

Får väl bli i morgon istället då o:




Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D



KRAAM!!

2011-03-17 @ 19:42:00
URL: http://esseys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0