var går gränsen någonstans?

Jag sitter här ensam, har ganska så tråkigt just nu faktist. Alltså, jag vill så mycket men som vanligt gäller det helt omöjliga saker, jag önskar att inte jag var så himla komplicerad som jag är.
Jag måste börja tänka mer :l
Okej, det låter helt fånigt, vaddå tänka mer liksom?
jag gör så himla mycket misstag gång på gång jag har redan ångrat en sak som inte ens har hänt ännu.

 


.

Far away from reality? eller..? 
grejen är den att det vet jag inte, jag vill bara bli förstådd men det verkar inte riktigt som att jag når hela vägen fram. Vet inte riktigt hur jag ska göra, har också rätt så svårt för att förklara med de rätta orden, jag behöver tid att tänka igenom det jag har tänkt.. Kan man uttrycka sig på det viset? tror jag knappast egentligen fast detta gäller någonting viktigt, en speciell grej.
Vill inte hamna i trubbel.. Kanske jag borde hålla mig på avstånd i alla fall för att inte orsaka någonting jag kan ångra? blää för detta!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0