15 maj

Måste verkligen be om ursäkt över den urkassa uppdateringen här i min blogg!!
Jag har haft massor med saker att göra här det mesta handlar om Trixie, som snart är fem månader gammal det är så mycket som händer varenda dag och man vill heller inte missa en sekund av hennes såkallade uppväxt, men det är jätte skoj jag tycker det är väldigt roligt att ta hand om henne, jag har förvisso haft en hund tidigare, men vi köpte henne när jag bara var fyra år gammal så jag har inte så mycket minne från hennes valptid.
Igår var jag med Gabbi. Var ute på Dellan och gick i skogen efteråt, jippie (not) xD
efter det gick vi tillbaka hem till mig och kollade på dvd, först TH's live dvd från förra året. Fick en hel del flashbacks faktist, men jag måste bara påpeka det att jag har svårt för att se teatrar/konserter och allt vad det är på dvd för det är alltid så mycket bättre att ha sett det på riktigt, det är en helt annan sak ju.

I morgon är det skoldags och det ser jag inte fram emot särskillt mycket. Överlever det förmodligen i alla fall, förresten vad tycks om min nya bloggdesign? tog MASSOR med tid!


Kommentarer
Postat av: Isabella ~

Hur jävla svårt kan det vara att ladda ner en gratisdesign och sen bara ändra bakgrund och header. -.- eller var det valet av vilken design som tog sån jävla tid? Patetiskt. Lär dig göra egna designer istället!

2011-05-15 @ 23:07:57
URL: http://isabellalouiseberger.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0