13 november

Sådärja, nu är det i princip färdigt med våran flytt. Gud vad det ska bli skönt... :D Jag ser framemot det hur mycket som helst, kanske det sker någon gång under de kommande veckorna innan december månad börjar. Säger inte än var det blir någonstans och jag kommer ju naturligtvis inte säga det exakta ortsnamnet heller av förklarliga skäl. Man gör ju liksom inte det om man har lite hjärnceller i huvudet x'>

Det blir en lägenhet i alla fall. Ska köpa massor med nya awesome möbler och jag får äran att stå för inredningen och färger på väggarna och då blir det ju fantastiskt med andra ord hahahahah.
Jag sitter här och lyssnar på lite musik. Fast Spotify är förjävla meningslöst när man inte har premium eller unlimited ._.
Måste skaffa. Nån gång. Men jag lyssnar mest på youtube eller gamla hederliga cd-skivor. Alternativt mobilen, för med hörlurar till är det inget fel på ljudet alls :3

Jag har inte så mycket annat att säga men så här är det nu i alla fall. Förutom att lyssna på musik så sysslar jag med det gamla vanliga. Tänker på honom. Den vackraste och charmigaste man jag nånsin sett i hela mitt 15 (om 7 månader 16)-åriga liv. Åh jösses, varför är det som det är? varför var jag tvungen att falla för just honom? dumma mig. Dumma dumma dumma mig. Saknar hans kramar. *smälter som smör i solsken* Okej. Nog snackat om det.


Öööööööh. Hejdå 


Kommentarer
Postat av: Lilly

Spotify SUUGER. :<

Men om du gör ett konto på youtube, och sen så gör du en spellista där så lägger du bara till musik, så spelas musiken på replay typ. Och det är gratis + ingen reklam! Det äger ! :D



Sv;Haha, vad bra då. :> Men din blogg är fedt mysig iallafall!

2011-11-13 @ 17:13:07
URL: http://lillysplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0