21 november

Jag har jätte tråkigt. Och ont i huvudet så jag tar det väldigt lungt just nu. Fast jag måste plugga också, jag kom dock på igår att det blir lite svårt med Engelskan. Jag har ett häfte, det är en novell i fyra delar som jag har gloser till men det finns en liiiiten nackdel. Jag har ju ingen aning om vilka glosor jag har denna veckan!? har inget papper på det och jag har läst igenom historian tusen gånger men utan det är inte så lätt att memorera gloserna utan att veta vilka ord jag ska översätta. Eh. Väl genomtänkt det där ._. Man kan väl inte påstå att det är mitt fel att jag inte gör läxorna om jag inte har instruktioner på hur jag ska göra det. Dumma skola


Mitt tidsfördriv just nu är att kolla på film. Närmare bestämt mina Tokio Hotel filmer. Eller jag ser dom i ordning. Jag saknar Tokio Hotel jättemycket. Jag hoppas verkligen att dom blir klara med sitt jäkla album snart så att man får höra ny musik och sånt. Man har liksom tappat intresse tyvärr då dom så sällan visar sig offentligt och dom har blivit så tråkiga nu. Blä x)
Tur att jag har andra skumma intresse också som tar upp tid istället för att jag hela tiden sitter och väntar på TH som förr då det var det enda som flög omkring i mitt huvud. Hah. Tokigt :D




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0