23 november

så, nu har jag piffat till bloggdesignen lite. Jag är helgalen i leopardmönster så jag valde första bästa bakrund jag hittade. Tyvärr är jag inget vidare kreativ just nu men det duger i alla fall hoppas jag x) slängde ihop en header också. Det syns att jag har brist på insperation men jag orkar inte göra nåt märkvärdigt.
Kanske ändrar textstilar och sånt också, vet inte. Isåfall blir det spontant gjort när som helst.

Jag känner mig lite mycket off idag. Sur och trött och lite sånt. Jag orkar inte med mig själv och jag är så jävla trött på skolan. Inte på att plugga, utan bara skolbyggnaden eleverna och lärarna och allt jävla oväsen. Det passar inte mig och jag blir så deppad av tanken på att jag ändå måste vara där mot min vilja och att alla dessa regler är så jävla anti mig, har liksom enda sen jag började högstadiet försökt att få plugga hemma istället för att jag visste att det skulle passa mig bäst efter all problem med frånvaro och skit, det var ju för att jag var rädd och för att jag inte hängde med på lektionerna och hade väldigt svårt att både förstå rent allmänt och för att hela skolformen aldrig nånsin individuellanpassats efter mig. Jag har lite svårt att förstå det vet jag, och därför tänker ju jag att det hade varit det bästa för mig. Jag fattade inte ens förrens i sjunde klass att det var viktigt med skolan för betygens skull och allt det. Trodde bara att skolan var ett tvång. Fett jävla illa....Men det är alla lärare och rektorers fel att dom inte uppmuntrat mig. Jag har bara fått en jävla massa trubbel. Blir så jävla ledsen på alltihopa hur svårt kan det vara att individanpassa skolundervisningen till en elev som helt enkelt inte klarar av att vara på plats i skolan?! :(



Nu ska jag försöka tänka på nåt annat. Vet inte vad bara, vill hitta på nåt spontant. Ja, och en bild lägger jag ut också. Min lugg *pekar* ser helt skum ut bara för att jag hade satt upp mitt hår och försökte placera luggen vid sidan och då blev det lite skumt just där. Men..Men... Asså, jag hade tråkigt i bilen när vi skulle nånstans tidigt som fan i söndags hehe fattar inte varför jag lutade huvudet så mycket och jag fattar ingenting om mig själv idag. Men...ööööhhh... God Bless' mina hörlurar som jag hade på bilden med därav mitt smile typ x')



Kommentarer
Postat av: SessaMyys~

sv: Ja dom är mysiga!

Ja det stämmer :) Alla mammas hundar är utav rasen Japansk spets

2011-11-23 @ 13:19:22
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack detsamma! Hunden på din header är suuper söt! Hoppas det grå bra med ditt framtida skådespeleri! :)

2011-11-23 @ 21:39:46
URL: http://linafani.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0