25 november

Jag har som jag tidigare skrev varit hos tandläkaren idag och det känns just nu som att det är kväll eftersom jag gick upp så tidigt idag så min dygnsrytm har blivit lite sabbad idag känns det som. Jag är astrött, men jag får väl försöka stå ut med det. Mamms är på lägenhetsvisning så jag är själv hemma. Jag kollar på Lejonkungen, jag köpte den idag. Har inte sett den sen jag var liten men den är verkligen fin jag kunde verkligen inte låta bli när jag såg att den fanns på ICA för typ sådär 170 :- mer eller mindre. Kollar på den på Svenska eftersom Peter Rangmar (RIP<33) och Jan Rippe ger dom svenska rösterna till Timon & Pumbaa.
Saknar tiden då man la ner mera tid på att göra sånna vackra och välgjorda filmer. Nu är allt datoranimerat och inte lika djupt. Som exempel så var ju Disneyfilmerna mycket finare rent generellt förr eller egentligen alla teckade filmer överhuvudtaget. Ignorera sättet jag skriver på idag, jag har ingen aning om hur jag skriver just nu. x)



Och ja, hos tandläkaren gick det rätt bra. Var där ett par minuter innan så jag satt i det dödstrista väntrummet. Alla som var där satt helt knäpptysta och jag hatar det. Awkward silence.... 
Man kan ju snacka lite tyst med varann om man har nån med sig dit. 
Det är ju inget bibliotek liksom o;
Sen när det var min tur att gå in. Satan vad jag hatar det. När läkaren/tandläkaren/vem som helst kommer in och ropar upp namnet. Mitt namn alltså. Första tanken "OMG DET ÄR MIN TUR. FAN"
Eller ja, typ så. Det gick jättefort i alla fall för dom skulle bara kolla mina tänder. Jag har nått skumt korsbett. Jag fick en ny tid dit på jullovet för då ska dom dra ut en tand som sitter alldeles fel ._.
JAG VILL INTE. Känner mig helt miffad men jag är seriöst sjukt rädd för sånt.
Öh. Ja det var väl typ det jag skulle säga nu.

I morgon ska jag till Lund & Shoppa litegrann.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0