27 november

 <--- Trött Emma igårkväll. Inget smink **

Jag är ensam hemma och jag har så in i helvete ont i halsen. IGEN. Det gick över för en vecka sen tror jag, men nu är det tillbaks och nu mår jag verkligen asdåligt så jag funderade nästan på om inte det här har lett ut till halsfluss :(
Inte för att jag är säker men jag googlade symptomen och det stämmer rätt väl.
 Fyfan jag har inte tid för det. Får väl hoppas på att det går över under dagen, för jag måste verkligen gå till skolan i morgon.
Igår kväll hade jag ont i huvudet hela kvällen också och jag tog en panodil (utblandat i vatten) men det är så jävla äckligt så jag kunde inte dricka upp allt.


Det blåser på som sjutton här ute också, jag antar att det är resultatet av stormen som skulle komma hit ifrån Norge eller vad det var. Regnar gör det också, jag tycker att det skulle vara mysigare ifall det snöade för det ska det göra såhär års och inte regna :O

Men...Jag ska leta upp nån snabb och effektiv huskur mot ont i halsen för jag orkar inte med detta..

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0