29 november

Det närmar sig december. Julmånaden. Tiden har gått fort som bara den, fortare än vanligt. Eller såklart att tiden gått lika fort som den alltid gör men jag tycker att det känns som att all tid runnit ut som i ett timglas. (Eller stavas det kanske med två M?) jaja struntsamma. Sålänge man kan läsa vad jag skriver så är det väl bra :P

Jag har faktist knåpat ihop en ordentlig önskelista på saker som jag önskar mig i år även om det kanske är aningen barnsligt. Jag tycker det är skojigt, speciellt när det är julafton och man väntar på att få öppna julklapparna. Och när det är saker som man vill ha dessutom, åh det är helt underbart xD

Just nu är det dessutom lussekatter på gång här i huset. Köpte några på bensinmacken i Hörby häromdagen och dom var så jävla goda så vi blev tvugna att baka egna, men dom flesta åker ner i frysen direkt. Men klart jag tänker ta en, i alla fall. Saffran luktar gott. Världens dyraste krydda. Har för mig att kilopriset är kring 1400:- ?

Men ah. Här sitter lilla jag med halsfluss/eller nått sånt* fortfarande och har jätteont och orkar inte med att göra så jättemycket. Blir säkert bra till nästa vecka och då jävlar blir det skola för hela slanten. Jag har varit hemma så länge så jag längtar tillbaks nu mer eller mindre och då är det riktigt illa :<



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0