7 november

Jag har inte alls mycket att skriva om. I morse vaknade jag med halsont, det gör ont som satan. Jag känner mig inte förkyld eller så men jag har ont i min hals i alla fall. Vet inte vad det beror på? Jag orkar inte vara så spontan och jag har inte gjort något speciellt idag. Ja, jag skippade skolan. Dumma mig, jag vet att jag måste vara där men jag har ont i min hals på riktigt. Hoppas att dom kan fatta det för en gångs skull utan att tro att jag inte vill vara där? Men jag vettefan. Dom tar mig inte på allvar det är jag säker på i alla fall.


Här har vi min lilla sötis i alla fall. Hon gör mig glad och stark just nu när jag är lite allmänt nere. Helt underbart att ha en hund egentligen för man känner sig aldrig ensam.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0