9 november

Jag sitter nere i köket för en gångs skull annars brukar jag bara sitta inne på mitt rum och mossa. Hunden ligger och sover brevid mig och vi har lite käk på gång här också, idag händer typ ingenting vad jag vet. Jag hade ont i huvudet i morse. Jättejätte ont faktist. Men det börjar släppa nu. Trist dag i övrigt, grått och kallt ute. Tur att Trixie är trött, för då kanske jag slipper gå ut med henne på ett tag hehe, men jag måste ju ut med henne i alla fall innan det blir mörkt i alla fall. Jag har inga reflexer och där jag bor finns det liiiiite för lite gatulampor.
Jag blir ensam hela natten för mamms ska jobba. Måste plugga lite samhällskunskap också.

Men vad ska jag hitta på ikväll då? vettefan alltså. Kanske jag hittar nån kul människa som vill snacka på msn/skype eller nåt? eller kanske nörda lite wordfeud? lägg till Megafreak isf.



HAHAHAHHAHAHAH min haka ser ut att vara allmänt gigantisk men jag lovar att den inte är det. Tror jag ;>


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0