Dagens skitsnack

Jag orkar inte blogga idag. Jag behöver ny hårfärg så jag kan färga om mitt hår för att jag inte står ut med min naturliga hårfärg som syns alldeles för väl nu. Jag vill handla på Gina Tricot. Jag är rastlös. Jag måste ladda mobilen men jag hittar inte laddaren. Jag var ute med hunden nyss. Jag vaknade klockan 6.44 idag. Men vem i helvete vaknar så tidigt frivilligt på en lördag? Jag vettefan. Men jag var uppe i alla fall. Jag har blivit "beroende" av Julkalendrar, eller åtminstone dom som är bra. Är helt jävla fast. Mest dom äldre julkalendrarna. Dom som är äldre än vad jag är för i princip alla på 2000-talet är inget annat än hopkok av någons idéer av saker som ruttnat och blivit över för att tvinga små tre åringar att få glapp i hjärnorna i alla fall från 2008 nån gång. Och..Och..Ja, det är inte alls samma sak som för då man verkligen la ner mycket tid för att det skulle bli trevliga familjevänliga-alla-åldrar-kan-titta. Men dom senaste åren så...Nä jag vet inte jag har inte tittat mer än 2,2 sekunder. Max. Jag vill ha Pelle Svanslös, Tomtemaskinen, Gumman Som Blev Liten Som En Tesked, En Riktig Jul, Dieselråttor & Sjömansmöss, Julens Hjältar, Håll huvet kallt, och Herkules Jonssons Storverk....DOM VILL JAG HA GE MIG DOM FÖRFAN. Blä. Okej ni förstår innebörden av allt jag försöker säga här. Jag vill ha julkalendrar på dvd. Hehehehe :D
Det börjar ju faktist närma sig jul och då har min hjärna programerat in sig på det men ärligt talat så har inte jag brytt mig något vidare mycket alls om julen på rätt många år för jag blev jävligt besviken och jätte deppad en jul för ett par år sen så pass mycket så det förstörde allt för mig. Typ....
http://vbjul.se/ <---- Julkalendrar *_*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0