Liiite småarg.

Jag stör mig så in i helvete mycket på vissa personer. Jag kan inte förneka det alltså men jag blir snart tokig. Seriöst jag är arg som ett bi just nu ._.

Hur jävla svårt ska det vara att kunna leva sitt eget liv utan att typ stalka sig igenom en annans person liv och sen typ göra samma livsval HELA TIDEN?
jag kan ju visst förstå om man har saker gemensamt det kan man ju inte förneka men att typ att inte kunna ta egna beslut och är respektlöst... Samma färger, samma mönster, samma saker...Alltså förhelvete jag vet inte hur jag ska uttrycka mig på ett snällt sätt. Jag vill bara att dessa personer ska skäpa sig NU.
Jag är en spontan person med många tankar och åsikter men när jag får veta att vissa "ser upp till mig" så här mycket så blir jag allmänt trött. Hur ska jag göra för att inte bli härmad hela tiden? ska jag behöva gå med i Jehovas Vittne, raka av mig allt hår på huvudet och flytta till Nordpolen?
 Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg >_<
Jag är inte arg på nån, jag brukar alltid förlåta och acceptera men jag går inte med på att man inte kan släppa taget och göra sina egna livsbeslut.....

Första och sista gången jag säger detta.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0