Personer i ditt liv - lista

Vem kysste du senast? - vettefan. Pussade Trixie på huvudet nyss, räknas det? xD
Vem får dig alltid glad? - Alla fina nära & kära förstås
Vem skrev åt dig på facebook senast? - min kompis
Vem skrev åt dig på msn senast? -Gabbi
Vem är din bästa vän? - Gabbi och några fler x3
Vem ringde dig senast? pappsen
Vem i din klass pratade du med senast? -Antonia tror jag
Vem älskar du? - En underbar person
Vem hatar du ? - Ingen tror jag hat är ren överdrift och slöseri med tid
Vem skulle du vilja byta liv med? - vet inte
Vem kramade du senast? - hunden
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - vaddå, kändis? inte fan vet jag
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? -vet inte
Vem bråkade du senast med? - ingen aning
Vem saknar du? - många ;/
Vem har du inte träffat på länge? -Kim. Och jag saknar honom x')
Vem var du med senast? -Gabbi
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? -minns inte
Vem puffade dig på facebook senast? -öh...Jag vet inte ens var man ser det nånstans
Vem vill du återuppta kontakten med? -
Vem skulle du först berätta  till om du blev gravid? -mamma
Vem vill du träffa nu? -gissa? :D
Vem delade du senast en dricka med? -
Vem är den snyggaste tjejen i världen? -
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? -
Vem drack du alkohol med senast? jultomten.
Vem vill du festa med? -ingen
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? -jag vet inte och jag orkar inte kolla heller
Vem är den bästa bloggaren? -jag ;D
Vem förtjänar inte att vara kändis? -alla äckliga uppmärksamhetsberoende bitchar? ^^,
Vem är snyggast av dina vänner? -jag dömmer inte efter utseendet
Vem sjunger bäst av dina vänner? -vet inte
Vem vill du sova med inatt? -mig själv och mina kuddar
Vem vill du ha en myskväll med? -vet inte
Vem ska du träffa imorgon? -ingen aning

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0