Samhällskunskap..

Jag sitter på mitt rum med en kopp O'boy, penna, ett suddgummi och mina samhällskunskapsuppgifter. Dags att börja plugga nu då. Jag tycker faktist att uppgiften verkar vara väldigt enkel för ovanlighetens skull, "Så styrs Sverige och så fungerar vår demokrati" är papperets överskrift och jag vet redan innebörden av både demokrati och diktatur så jag tror faktist att detta kommer gå jätte bra, ärligt talat. Så har jag aldrig tidigare känt över en skoluppgift :D
Men jag känner mig aningen distraherad av Trixie som springer runt med en jäkla flaska som hon hittat nånstans, hennes största intresse när det är som minst passande är att tugga på flaskor nämligen....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0