Trixiesnack

Jag skrev ett inlägg igår om Trixie. Att vi kanske inte kan behålla henne men det kändes så jävla fel att posta det i min blogg när jag inte är helt säker plus att det känns väldigt tungt inombords om det skulle vara så att vi måste hitta ett nytt hem till henne.
Om vi måste göra det så beror det på att vi ska flytta till lägenhet. Min lilla vovve behöver aktiveras mycket och hon är jätte social och behöver mycket uppmärksamhet typ hela tiden och hon hatar att vara själv. Jag kommer ha massor att göra med både skola och fritid numera. Pga av flera olika anledningar. Än så länge är det inga problem men det lär bli så. Det finns säkert en lösning på problemet. Det måste göra det.
En hund är verkligen människans bästa vän. Dom är så trogna och sviker aldrig. Min lilla Trixie är en unik personlighet och jag tror att det blir en speciell connection mellan människa och hund. Hunden växer ju upp med dess ägare och ser hon/han som en förälder. Det blir nog så i nästan alla fall. En hund som min behöver mycket tid. Jag hoppas att allt blir bra så att jag slipper vara utan min fina lilla labrador-tysk jaktterrier-lancashire heeler-vovve. Min Trixie,minigris, skitunge och tönt.<3





Hon sover på bilden, haha ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0