18 november

Jahapp då skulle ta och blogga igen då. Jag vet inte vad jag ska skriva för jag har har haft dödstrist hela jäkla dagen. -.-

Menmen. I morgon är det dags för husvisningar igen. Tre stycken faktist och jag orkar inte för jag kommer behöva gå upp tidigt som satan och jag hatar att åka bil när man inte ska till nåt roligt ställe men eftersom mamms föräldrar är med och kollar så har jag inte direkt något val. Dom hänger med pga av att vi tycks inte direkt hitta nånstans att bo och tiden är inte med oss direkt. Snart jul och så, och vårt hus är redan sålt så nu har vi fått hyra det i en månad av den som köpt huset av oss. Det är jättesnällt men det känns väldigt skumt att behöva betala hyra i sitt eget köpehus xD men jaja. Så är det i alla fall..

Jag känner mycket press å stress inför skolan också. Jättejobbigt....

Jaja detta var allt jag hade att säga om denna dagen ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0