30 november

Jag är sjuk. Jag är ensam hemma. Jag har tråkigt....
Eller för att göra en alldeles för lång historia kort ska jag försöka förklara hur det ligger till här hos mig just nu.
Mammsen är iväg på ett spa & rehabiliteringsställe i Ängelholm med sitt jobb fram till fredag. Och då kommer hon hem. Innan dess är jag själv med Trixie här. Det känns lite sådär faktist, jag har varit vaken i ungefär en timme och lite till bara men ändå känns det extra ensamt. Har ju ingen att snacka med och då känns det lite extra tyst och dessutom, så kan jag inte snacka! jag är nämligen så hes så jag knappt får fram ett endaste ord...Förkyld, jag? näjdå skoja inte med mig nu....*Host*
Det har blivit mycket värre sen innan. Tror inte att jag ska göra så mycket idag då med andra ord, jag tror jag har feber också :(
Får väl helt enkelt försöka göra det bästa av situationen. Jag ska googla på huskurer mot förkyldning för att se vad jag kan göra åt detta. Jag har halstabletter men det hjälper inte så mycket. Typ varm dryck, kall mat..? öh. Ja sånt lindrar väl litegrann. Jag får se vad jag kan fixa ihop senare.
Tänkte även agera recensent nu. Som jag i övrigt tycker är förbannat roligt
testade den här isländska yoghurten som frukost idag, den var mycket god. Med smak av hallon & granatäpple
Jag hittade den på ICA igår. Jag minns inte priset men jag förmodar att den kostar nånstans kring 10-20:- eller jag vet inte. Det var i alla fall 5 kr rabatt.
Det fanns i flera smaker utöver den som jag köpte. Jag vet inte om det är en ny produkt eller hur jag ska uttrycka mig som bäst, jag har i alla fall aldrig sett den förr. Vanilj, blåbär och jordgubb är de andra smakerna. Vill prova dom också. Väldigt annorlunda var det ändå, tjockare konsistens än "vanlig" yoghurt. Nästan lite puddinglikt, men med tydlig smak av just det som det ska smaka. Inga kemiska låtsasämnen med hittepå innehåll :D
Väldigt mättande och jag kände mig nästan lite för överpigg när jag ätit den så det är en riktigt bra energikälla, som mellanmål eller frukost eller så, dessutom ingår det en plastsked så man kan äta den var man än är. Toppen.
4/5 poäng blir det slutgiltiga resultatet *
Hahahahahaha visst är jag en bra recensent? :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0