Vad ska jag ha som rubrik...?


FAILFISK! måste ha en bild till inlägget och vad passar då bättre än en megasuperduper failad fulbild på fisken Emma. Hehehehe ignorera mitt skitsnack här för jag är aningen trött.

Jahapp då skulle jag blogga lite nudå. Det finns inte så mycket att säga, jag var i Hörby för en stund sen (hemma hos papps) och på ICA. Köpte lite sallad där som vi åt hemma hos honom. Det finns sånna här awesome plocka-själv lådor. Eller hur ska man beskriva det? xD alltså det är ju så att man kan ta själv som på en buffé typ. Kostar kring en hundralapp att plocka ihop i ett plastförpackning. Det är riktigt najs, där finns allt möjligt och det är superbra för man kan ju liksom välja själv vad man vill ha för något i.

I morgon ska jag på bio och se Johnny English Reborn. Kände ju för att hitta på nåt spontant på lovet och vad är då bättre än att gå bio? :) eller vad sjutton snackar jag om? jag har inte varit på bio på typ tre år.....Ehehehe :D och nu har jag sett att Footloose hade premiär på bio idag jag vill se den också men jag vet inte om jag har tid för det och om inte så kan jag ju köpa den på dvd när den kommer eller nåt.
Skitsamma jag reder väl ut det på nåt vis :P

Då sätter jag punkt här för idag och tackar för mig. Godnatt i hatten. Ses imorr'n

Kommentarer
Postat av: maria

Sv: Tack! :D (L)

2011-11-02 @ 21:36:00
URL: http://lillmariaa.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0