23 oktober

Idag har det varit en ganska slapp söndag och jag har varit hemma själv i ett antal timmar för att mamms har jobbat. Okej, jag har såklart haft hunden som sällskap men endå. Nu på kvällen har vi varit och kollat på ännu en lägenhet, det börjar bli tröttsamt med det nu för jag vill verkligen flytta härifrån men det får väl ta den tid det tar antar jag. Det finns inte så mycket mer att göra än det, jag är maktlös liksom. Hoppas bara att det inte blir alldeles för långt härifrån jag är ju van vid min omgivning och jag orkar inte komma till ett helt nytt ställe för jag har jävligt dåligt lokalsinne....
Just nu är jag trött och ska spendera kvällen med att plugga och ta hand om vovven, typ.




Ser inte så jätterolig ut idag kanske... Menmen.


Det var solnedgång. Emma tyckte det var fint. Emma sa att det var fint. Emma tog ett kort med sin HTC och laddade upp bilden på sin blogg. End of story :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0