9 oktober, sent inlägg

Jag måste ursäkta mig för dålig uppdatering för hundramilljonte gången, men jag har inte direkt haft nåt intressant att säga så det är ingen större förlust av varken tid eller blogginlägg, eller jag vet inte men struntsamma nu bloggar jag i alla fall...


Dagen har gått rätt snabbt och jag har inte direkt gjort något speciellt, jag har ägnat all min tid åt vovven. Det blir ju så, och det är ingenting som jag ångrar direkt för hon tar upp väldigt mycket tid och det är ju något man får räkna med när man har hund. Men jag älskar det, för egentligen har man ju aldrig tråkigt :D

Jag har fått en gymnasievalskatalog som jag bläddrat i lite idag. Mammsen har varit på möte i skolan och träffat en syokonsulent, eller hur stavas det egentligen var det rätt eller? jag känner mig aningen förvirrad så jag kanske skriver lite fel nånstans i denna text. Jag är trött också så det får jag också skylla på lite grann
Det är intressant för man kan ju aldrig få nog med information om sånt tycker jag för det är mycket att memorera och tänka på för tiden tickar iväg som en bomb nu och året närmar sig sitt slut och sen blir det till att plugga på som satan men jag har redan hittat ett par intressanta skolor som verkar passa mig rätt så väl så nu är det dags att fixa betygen och engagera sig i skolan för en gångs skull...

.

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0