awezomenezz


Jag pallar inte rotera och jag ser nu att det heller inte blev någon vacker bild. Dumma mobilkamera..

Men detta inlägget handlar alltså om just vad bilden föreställer. Body Butter som jag har köpt på Överskottsbolaget en förjävla bra produkt tycker jag nog :D
dom har faktist mycket mer än man kan tro för jag tänker att det förmodligen finns alldeles för mycket lågbudget trams i deras sortiment, men inte alls, dom har väldigt mycket bra skönhetsgrejer där till riktigt jävla bra priser Som på den där då, jag tror den kostade omkring 35:-. Man använder det efter dusch/bad och huden blir riktigt mjuk och det luktar jätte gott dessutom, det finns flera olika sorter att välja i bland. Jag köpte Mango & Papaya.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0