nya kläder :'D


Jag var och shoppade på Nova Lund idag och kom hem för en stund sen så jag ska äta nu, jag har inte ätit nånting alls idag för jag har inte haft tid, och jag vet att det låter helknäppt men jag har haft massa att göra hela dagen och då jag har tid över till mig själv så ger jag ju Trixie all min uppmärksamhet.

 Jag orkar faktist inte direkt skriva upp vad jag köpt för det är en hel del. En mössa, en grå cardigan, ett nattlinne, mobilskal, skor och en svart jacka. Jag är jätte nöjd i alla fall och det är väl en bra sak i alla fall
Jag var på Gina Tricot, Lindex och H&M och några fler men som sagt jag orkar inte skriva upp detaljerna dels för att jag är trött och orkar inte direkt kolla efter vad jag köpt för jag har knappt hunnit plocka upp prylarna ännu och jag känner mig lite småstressad..




Skor :3


Nagellack som är Mintgrönt, Isblått och Cracked Effect i vitt



Bilderna är inte så vackra heller men jag har helt tappat intresset för min systemkamera tyvärr så jag använder mobilkameran mest för tillfället men det duger väl det också, eller?


Kommentarer
Postat av: Lilly

Sv; Tack så jätte mycket!

Jag blev faktiskt inte så nöjd med bilden, och tänkte att inte så många skulle gilla den, men tack så mycket!

Sånna kommentarer blir jag glad av ! :D

2011-10-26 @ 08:08:55
URL: http://lillysplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0