Nytt från mig igen..

Okej, då slänger jag in ett sista blogginlägg här innan imorgon då, jag tror inte att jag hinner skriva nått i morgon faktist, om inte jag gör det väldigt sent på kvällen, eller tidigt på morgonen alltså. Jag är sjukt taggad, hur kan man längta så efter att se en teaterföreställning? hahahaha det är konstigt. Men i alla fall, allt är bra här hemma. Jag har äntligen bestämt vad jag ska ha på mig  :D

svart tunika med min favoritkofta (eller utan, jag vet inte) får se hur det blir. Och vita jeans eller mina nya mörkblåa till :) och pärlörhänge, och jag har precis färgat mitt hår också, så jag kan koppla av resten av kvällen nu



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0