21 oktober

Ojdå jag har visst inte postat ett enda inlägg igår. Så kan det bli ibland även om man kanske har tid för det. Jag vet inte vad jag ska skriva helt enkelt, jag har idébrist. Jag har redan tröttnat på min design också, men jag vet inte.. Ska jag byta igen? isåfall gör jag nog det rätt så fort. Kanske redan idag om jag orkar. Och om jag kanske kan få photoshop att vilja vara medhjälpligt.. Jag sitter inte utan photoshop och redigerar en helt ny design denna gången för det orkar jag faktist inte göra men jag känner för någonting mer färgglatt... Det behöver ju inte vara grått och beige bara för att vi går in i vinterhalvåret nu eller hur? :D

Annars finns inte så mycket att säga, det är höstlov nästa vecka. Om jag förstått det rätt alltså och det är välbekommet, och det blir mycket roligt under nästa vecka då alltså, dags för shopping. Jag måste ha ny jacka och skor och sen så vill jag ha hem några sköna varmare tröjor också jag har nästan inga liksom.

Kolla här, detta är lite saker som jag skulle kunna tänka mig att köpa


Frågan är bara om en sån jacka är bra emot kyla? jag älskar den typen av kappa men jag vet inte hur bra den är på vintern :o


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0